Välkommen till min resedagbok!

Vänner och familj! Följ med mig ut i världen, läs min resedagbok. Lämnar trygga Sverige den 2 oktober och reser till Moskva. Kommer senare resa vidare genom Ryssland och Mongoliet till Kina via tåg. Efter Kina kommer mer äventyr genom Asien, bland annat Vietnam och Kambodja.




måndag 4 oktober 2010

Underbara Moskva !

Lenin och jag. Va inne och sag hans lik, mkt speciellt.





John, Craig och Emma pa stadsvandring !

Saklart finns det polis, militarpolis och vakter OVERALLT!







1 kommentar:

  1. Underbara bilder !!! Ser valdigt ryskt ut. Maten skulle jag inte vilja smaka pa.. Hoppas att tagresan gar bra, horde att du delar skuff med damer och en trevlig man, kanns tryggt for mig har hemma !

    Awesome photos! looks like an unreal experience, totally intense. Honeymoon with your sis has been amazing, great weather and surf and hotel was perfect! raining today though. Enjoy the lake!

    Puss Sus steve

    SvaraRadera