Välkommen till min resedagbok!

Vänner och familj! Följ med mig ut i världen, läs min resedagbok. Lämnar trygga Sverige den 2 oktober och reser till Moskva. Kommer senare resa vidare genom Ryssland och Mongoliet till Kina via tåg. Efter Kina kommer mer äventyr genom Asien, bland annat Vietnam och Kambodja.




tisdag 5 oktober 2010

Transibiriska

Om nagra timmar hoppas jag pa taget till Irkutsk.. KOmmer vara nagra dagar veckor innan jag kan skriva igen, tror jag. I Irkutskj ska jag bo hos en vardfamilj i 1 natt och sen aker jag till Bajkal sjon och overnattar 2 natter. Sen hoppar jag pa taget igen till Ulan Batar ..
SYNS PA ANDRA SIDAN

1 kommentar:

  1. Hej syyyyyster! Fan va bra det låter! O vuxen låter du . min syster :D hoppas allt är bra m dig annars, men det verkar ju så! saknar dig faktiskt. går det att ringa eller smsa dig utan att det kostar en massa extra för dig? puss
    j

    SvaraRadera